O NAS

Nasza firma specjalizuje się w usługach telefonicznego kontaktu z klientem. Tworzymy, szkolimy zarządzamy zespołami pracowników niepełnosprawnych,  którzy realizują dla naszych klientów akcje telemarketingowe.  W zależności od specyfiki i potrzeb mogą to być akcje przychodzące (helpdesk, infolinie) lub wychodzące (np. umawianie spotkań,  tzw. lead generation, windykacja miękka, badania rynku, badania satysfakcji klienta).

Co w nas nietypowego? 

Świeże kadry - rekrutujemy ludzi z całej Polski.
*
Mamy kolejkę kandydatów do pracy w naszej firmie.
*
W tej chwili to ponad 300 lokalizacji w 177 miejscowościach.

Nasza praca nic nie kosztuje (niektórych klientów). Sprawdź czy możesz dołączyć do tego grona.
*
Mimo to bardzo dbamy o ludzi, którzy dbają o naszych klientów.

Starannie dobieramy klientów i projekty dla naszych pracowników.
*
Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że żaden klient nie zrezygnował z naszych usług.

Naszymi pracownikami są wyłącznie osoby z niepełnosprawnościami.
*
100% naszych pracowników pracuje na umowy o pracę.
*
Mamy najniższą rotację w branży.

UWAGA!!
Bardzo ważne jest to, że nie prowadzimy telesprzedaży 

Nasza wyjątkowość polega na tym, że:

Znajdziesz u nas usługi Call Center oraz wsparcie Call Center i Back Office.


Nie prowadzimy telesprzedaży!

*
mamy wydłużony czas szkoleń i przygotowania do uruchomienia projektu

*
nasi pracownicy pracują wyłącznie z domów (rozproszone CC)

*
nasza wydajność pracy jest niższa niż w standardowym CC

*
terminy płatności naszych faktur są krótkie
i muszą być zapłacone w terminie

*
nasze projekty przynoszą efekt w długiej perspektywie czasu, dlatego nie realizujemy jednorazowych kampanii 


u nas etat to 154 godziny i do tego ludzie mają 10 dni więcej urlopu

Dbamy o naszych pracowników co najmniej tak samo jak o naszych klientów

Jesteśmy w całej Polsce.

Pracujemy w domowej atmosferze. Dotarcie do pracy, to często tylko przejście ze stanu snu, do stanu czuwania. Potrzebne są: laptop z dostępem do Internetu i słuchawki. No i biuro stworzone. Dlatego też odległości nie stanowią dla nas przeszkody. Komunikujemy się między sobą poprzez Skype.  W ten sposób nawet wspólna kawa w "wirtualnej kuchni" jest możliwa ;-)

To oni nas jednoczą

Wojciech Nadejczyk

właściciel

Michał Karzel

dyrektor generalny

Sławomir Agaciński

trener - koordynator

Jolanta Mirek

trener - koordynator

Mateusz Karzel

trener - koordynator

Krzysztof Sokół

trener - koordynator

Mateusz Górka

trener - koordynator

Dariusz Górecki

trener - koordynator

Milena Końciak

trener - koordynator

Mariola Modzelewska

koordynator działu raportowania

Ewa Zabielska

koordynator działu HR

Adam Dąbrowski

koordynator działu IT

Nasz Zespół

Ludzie tworzący firmę

Nasze miejsca pracy

To tylko kilka przykładów naszych stanowisk pracy :)