O NAS

Nasza firma specjalizuje się w usługach telefonicznego kontaktu z klientem. Tworzymy, szkolimy zarządzamy zespołami pracowników niepełnosprawnych,  którzy realizują dla naszych klientów akcje telemarketingowe.  W zależności od specyfiki i potrzeb mogą to być akcje przychodzące (helpdesk, infolinie) lub wychodzące (np. umawianie spotkań,  tzw. lead generation, windykacja miękka, badania rynku, badania satysfakcji klienta).

Co w nas nietypowego? 

Świeże kadry - rekrutujemy ludzi z całej Polski.
*
Mamy kolejkę kandydatów do pracy w naszej firmie.
*
W tej chwili to ponad 300 lokalizacji w 177 miejscowościach.

Nasza praca nic nie kosztuje (niektórych klientów). Sprawdź czy możesz dołączyć do tego grona.
*
Mimo to bardzo dbamy o ludzi, którzy dbają o naszych klientów.

Starannie dobieramy klientów i projekty dla naszych pracowników.
*
Tym bardziej jesteśmy dumni z tego, że żaden klient nie zrezygnował z naszych usług.

Naszymi pracownikami są wyłącznie osoby z niepełnosprawnościami.
*
100% naszych pracowników pracuje na umowy o pracę.
*
Mamy najniższą rotację w branży.

UWAGA!!
Bardzo ważne jest to, że nie prowadzimy telesprzedaży 

Nasza wyjątkowość polega na tym, że:

Znajdziesz u nas usługi Call Center oraz wsparcie Call Center i Back Office.


Nie prowadzimy telesprzedaży!

*
mamy wydłużony czas szkoleń i przygotowania do uruchomienia projektu

*
nasi pracownicy pracują wyłącznie z domów (rozproszone CC)

*
nasza wydajność pracy jest niższa niż w standardowym CC

*
terminy płatności naszych faktur są krótkie
i muszą być zapłacone w terminie

*
nasze projekty przynoszą efekt w długiej perspektywie czasu, dlatego nie realizujemy jednorazowych kampanii 


u nas etat to 154 godziny i do tego ludzie mają 10 dni więcej urlopu

Dbamy o naszych pracowników co najmniej tak samo jak o naszych klientów

Jesteśmy w całej Polsce.

Pracujemy w domowej atmosferze. Dotarcie do pracy, to często tylko przejście ze stanu snu, do stanu czuwania. Potrzebne są: laptop z dostępem do Internetu i słuchawki. No i biuro stworzone. Dlatego też odległości nie stanowią dla nas przeszkody. Komunikujemy się między sobą poprzez Skype.  W ten sposób nawet wspólna kawa w "wirtualnej kuchni" jest możliwa ;-)

To oni nas jednoczą

Wojciech Nadejczyk

właściciel

Michał Karzel

dyrektor generalny

Sławomir Agaciński

trener - koordynator

Jolanta Mirek

trener - koordynator

Krzysztof Sokół

trener - koordynator

Dariusz Górecki

trener - koordynator

Milena Końciak

trener - koordynator

Ewa Zabielska

koordynator działu HR

Adam Dąbrowski

koordynator działu IT

Nasz Zespół

Ludzie tworzący firmę

Nasze miejsca pracy

To tylko kilka przykładów naszych stanowisk pracy :)