COŚ WIĘCEJ NIŻ

CALL CENTER

Firma Efektum powstała z połączenia misji niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym oraz wiedzy i doświadczenia z branży Call Center. Oferujemy rozwiązania z zakresu BADAŃ RYNKU, INBOUND, OUTBOUND, QUALITY MANAGEMENT oraz BACK OFFICE, jednocześnie zapewniając miejsca pracy osobom niepełnosprawnym. Takie połączenie okazało się być idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą rozwijać firmę zarówno w obszarach biznesowych jak i odpowiedzialności społecznej firm. Co ciekawe dzięki częściowemu finansowaniu z pieniędzy publicznych, możemy oferować najniższą cenę na rynku.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

ZESPÓŁ

Zatrudniamy wyłącznie osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Tworzymy miejsca pracy w całej Polsce, ze względu na politykę zatrudnienia – home office. Taki system doskonale sprawdził się w USA, dlatego zdecydowaliśmy się na implementację tego rozwiązania na polskim rynku. Teraz możemy pomóc nawet tym, dla których dojeżdżanie do biura byłoby niemożliwe, a obszar naszych działań obejmuje cały kraj. Taka polityka pozwala nam na utrzymanie najniższej rotacji w branży, a to bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych usług. Nasi pracownicy to telemarketerzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy cenią sobie współpracę z nami i naszymi klientami. Jakość naszych działań została potwierdzona uzyskaniem certyfikatu PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów), którym mogą poszczycić się najbardziej rozpoznawalne firmy badawcze.

POMOC

Współpracując z nami pomagasz osobom niepełnosprawnym w całej Polsce.

JAKOŚĆ

Dzięki najniższej rotacji w branży jesteś w stanie zapewnić najwyższą jakość usług.

CSR

Współpracując z nami Twoja firma pokazuje społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.

NISKI KOSZT

Dzięki dofinansowaniu z pieniędzy publicznych, możemy zagwarantować najniższą cenę na rynku.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

PRACOWNICY

Ludzie tworzący Efektum, to osoby z poczuciem misji i odpowiedzialności. Doskonale rozumieją potrzeby innych, co przekłada się na współpracę z klientami oraz pracownikami wewnątrz firmy. Strategią firmy jest partnerstwo zarówno w biznesie jak i w najbliższym środowisku pracy.

Wojciech
Nadejczyk

właściciel

Michał
Karzel

dyrektor generalny

Sławomir
Agaciński

trener - koordynator

Jolanta
Mirek

trener - koordynator

Krzysztof
Sokół

trener - koordynator

Dariusz
Górecki

trener - koordynator

Milena
Końciak

kierownik działu realizacji badań

Ewa
Zabielska

koordynator działu HR

Adam
Dąbrowski

kierownik działu IT

COŚ WIĘCEJ NIŻ

CSR

Chcemy promować postawę odpowiedzialności społecznej wśród firm. Podejście do działań CSR jako misji marki, a nie działań wizerunkowych. Wierzymy, że każda firma powinna aktywnie działać na rzecz osób potrzebujących.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

OSIĄGNIĘCIA

Chcemy być zauważalni. Pomagamy i rozwijamy się. Jesteśmy aktywni. Najważniejszym dla nas dokumentem jest niedawno zdobyty Certyfikat PKJPA. Na naszej stronie często wspominamy o nowych możliwościach jakie się z tym wiążą. Cieszy nas też to, że piszą i mówią o nas. Jesteśmy obecni i gotowi do podejmowania wyzwań.

  • CERTYFIKAT potwierdzający, że Efektum stosujrstandardy określone w Programie Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) - 20.01.2020 r.
  • Dyplom uznania za aktywizację społeczno - zawodową osób z niepełnosprawnością - 29.04.2017 r.
  • Podziękowania dla p. Wojciecha Nadejczyka za udział w projekcie "Czas na pracę" - 08.03.2017 r.
  • Podziękowania dla p. Wojciecha Nadejczyka za zaangażowanie w projekt "Kaganek" - 29.01.2014 r.
  • Certyfikat - LODOŁAMACZE 2013 - II miejsce w kat. Otwarty Rynek - 2013 r.

Zamów

Wycenę

Rodzaj usługi*
 
 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Administratorem danych osobowych jest Efektum...,
Dodaj załącznik

TOP