COŚ WIĘCEJ NIŻ

CALL CENTER

Firma Efektum powstała z połączenia misji niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym oraz wiedzy i doświadczenia z branży Call Center. Oferujemy rozwiązania z zakresu BADAŃ RYNKU, INBOUND, OUTBOUND, QUALITY MANAGEMENT oraz BACK OFFICE, jednocześnie zapewniając miejsca pracy osobom niepełnosprawnym. Takie połączenie okazało się być idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą rozwijać firmę zarówno w obszarach biznesowych jak i odpowiedzialności społecznej firm. Co ciekawe dzięki częściowemu finansowaniu z pieniędzy publicznych, możemy oferować najniższą cenę na rynku.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

ZESPÓŁ

Zatrudniamy wyłącznie osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Tworzymy miejsca pracy w całej Polsce, ze względu na politykę zatrudnienia – home office. Taki system doskonale sprawdził się w USA, dlatego zdecydowaliśmy się na implementację tego rozwiązania na polskim rynku. Teraz możemy pomóc nawet tym, dla których dojeżdżanie do biura byłoby niemożliwe, a obszar naszych działań obejmuje cały kraj. Taka polityka pozwala nam na utrzymanie najniższej rotacji w branży, a to bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych usług. Nasi pracownicy to telemarketerzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy cenią sobie współpracę z nami i naszymi klientami. Jakość naszych działań została potwierdzona uzyskaniem certyfikatu PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów), którym mogą poszczycić się najbardziej rozpoznawalne firmy badawcze.

POMOC

Współpracując z nami pomagasz osobom niepełnosprawnym w całej Polsce.

JAKOŚĆ

Dzięki najniższej rotacji w branży jesteś w stanie zapewnić najwyższą jakość usług.

CSR

Współpracując z nami Twoja firma pokazuje społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.

NISKI KOSZT

Dzięki dofinansowaniu z pieniędzy publicznych, możemy zagwarantować najniższą cenę na rynku.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

PRACOWNICY

Ludzie tworzący Efektum, to osoby z poczuciem misji i odpowiedzialności. Doskonale rozumieją potrzeby innych, co przekłada się na współpracę z klientami oraz pracownikami wewnątrz firmy. Strategią firmy jest partnerstwo zarówno w biznesie jak i w najbliższym środowisku pracy.

Wojciech
Nadejczyk

właściciel

Michał
Karzel

dyrektor generalny

Sławomir
Agaciński

trener - koordynator

Jolanta
Mirek

trener - koordynator

Krzysztof
Sokół

trener - koordynator

Milena
Końciak

kierownik działu realizacji badań

Adam
Dąbrowski

kierownik działu IT

COŚ WIĘCEJ NIŻ

CSR

Chcemy promować postawę odpowiedzialności społecznej wśród firm. Podejście do działań CSR jako misji marki, a nie działań wizerunkowych. Wierzymy, że każda firma powinna aktywnie działać na rzecz osób potrzebujących.

COŚ WIĘCEJ NIŻ

OSIĄGNIĘCIA

Chcemy być zauważalni. Pomagamy i rozwijamy się. Jesteśmy aktywni. Najważniejszym dla nas dokumentem jest niedawno zdobyty Certyfikat PKJPA. Na naszej stronie często wspominamy o nowych możliwościach jakie się z tym wiążą. Cieszy nas też to, że piszą i mówią o nas. Jesteśmy obecni i gotowi do podejmowania wyzwań.

Zamów

Wycenę

    Rodzaj usługi*
     
     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Administratorem danych osobowych jest Efektum...,
    Dodaj załącznik

    TOP