COŚ WIĘCEJ NIŻ

PRACA

Tworzymy stałe miejsca pracy dla osób z niepełnosprawnościami

Zatrudniamy osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności. Pracujemy w systemie home office, nasi pracownicy z naszą pomocą tworzą miejsca pracy w swoim domu. Dzięki takiej polityce możemy mieć w zespole osoby z całej Polski.

To zarowno mieszkańcy większych miast, małych miejscowości, jak i wsi (szczególnie poszkodowani na rynku pracy). Pozwala to również zapewnić pracę osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność nie byłyby w stanie dojeżdżać do biura.

Praca dla Osób z Niepełnosprawnością

Call Center/ Back Office

Lokalizacja: cała Polska.
Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania)

Firma EFEKTUM WOJCIECH NADEJCZYK S.K.A poszukuje osób zainteresowanych pracą w dziale Call Center/Back Office na stanowisku konsultant d/s obsługi klienta - infolinia połączeń przychodzących firmy ubezpieczeniowej UNIQA + indeksacja danych ubezpieczeniowych w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych.amy osoby z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności. Pracujemy w systemie home office, nasi pracownicy z naszą pomocą tworzą miejsca pracy w swoim domu. Dzięki takiej polityce możemy mieć w zespole osoby z całej Polski.

Zakres obowiązków:
- Odbieranie telefonu od klienta (system sam łączy telefony – po każdej zakończonej rozmowie jest 20 s przerwy i kolejne połączenie przychodzące).
- Informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowy o zgłoszeniu, że np. zgłoszenie szkody może nastąpić przez formularz na stronie internetowej. Umiejętne przedstawienie argumentów korzyści z takiego odesłania na formularz lub wyboru warsztatu z naszej sieci warsztatów naprawczych.
- Przełączanie klienta na inną linię.
- Identyfikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody.
- Umiejętność wykorzystania narzędzia – zaawansowany Excel – do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta, np. po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczego i wysłanie klientowi linka z nazwą.
- Zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelce lub systemie.
- Szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją - np. maile z prośbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody – i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie.
- Wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailu lub z innych zapisanych danych.
- Wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody – pomoc klientowi w jego w wypełnieniu, słuchanie tego, co mówi klient i wpisywaniu danych za klienta.
- Proste czynności likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacja dokumentów.
- Zmienna praca - czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonów, itp.

Profil pracownika - wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center. Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja - nie zawsze jest skrypt rozmowy.
- Podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody.
- Praca od Pon.- Pt. / 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30
- Odporność na stres – niekiedy są roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą.
-,Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, Word.
- Wykształcenie minimalne: średnie.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym).

WŁASNY KOMPUTER do Pracy
Powierzone zadania wykonywane będą na sprzęcie firmy UNIQA

Minimalne wymagania techniczne:

- prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s,
- prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s,
- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód),
- słuchawki USB,

Zalecane wymagania techniczne:
- prędkość Internetu (pobieranie) 40 Mb/s,
- prędkość Internetu (wysyłanie) 20 Mb/s,
- Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód),
- słuchawki USB,

UWAGA: Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny) nie są akceptowane.

Oferujemy:
- umowa o pracę,
- pełny wymiar czasu pracy,
- 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony,
- wsparcie koordynatora projektu,
- pracę w miłej atmosferze

CV i orzeczenie prosimy przesłać na adres mailowy: rekrutacja@efektum.pl lub poprzez formularz kontaktowy http://efektum.pl/rekrutacja
Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

    Stopień niepełnosprawności*
    Załącz plik CV*
     
     

    EFEKTUM

    W OCZACH PRACOWNIKÓW

    Do Efektum trafiłem na początku 2016 roku. Właściwie byłem zaskoczony telefonem z propozycją rozmowy kwalifikacyjnej, bo CV wysłałem ze dwa, trzy miesiące wcześniej i nie miałem już nadziei na pozytywny oddźwięk. Radość wielka, że ktoś się moją ofertą zainteresował, bo jak wielu innych poszukujących pracy, wysyłałem całkiem sporo dokumentów aplikacyjnych. Firma jest z Warszawy, ja z Zielonej Góry, ale szybko okazało się, że proponują mi pracę zdalną. Czegóż chcieć więcej? Praca w kapciach, we własnym domu – żyć nie umierać! No tak, ale przede mną rozmowa, stres oczywiście duży, ale… nie taki diabeł straszny. 

    Wideokonferencja na Skypie i – kolejne zaskoczenie, rozmowa miła, sympatyczna, zostałem przesłuchany z moich zawodowych i życiowych doświadczeń, osiągnięć, niepowodzeń i planów. Potem kilka nerwowych dni w oczekiwaniu na rezultat i – jestem pracownikiem firmy. 

    Z umową, z prawem do urlopu, do zwolnień lekarskich, z prawem do dodatkowego urlopu dla osób niepełnosprawnych. 

    To co dla innych pracodawców było często przeszkodą, czyli niepełnosprawność, dla Efektum przeszkodą nie jest.

    Zostałem więc przyjęty, zostałem przeszkolony, armia informatyków sprawdziła mój sprzęt, który na szczęście okazał się wystarczająco dobry, by sprostać postawionym przed nim i przede mną zadaniom.
    Muszę powiedzieć o jeszcze jednym zaskoczeniu. To ciepła, przyjazna atmosfera wśród koleżanek i kolegów, koordynatorów, szefów i kierowników. Wszyscy jesteśmy po imieniu, co niezwykle ułatwia kontakt. A po niedawnym spotkaniu integracyjnym w Jachrance (czytających proszę, aby nie kojarzyli tego określenia ze znanym filmem…) ten kontakt stał się jeszcze bliższy. Impreza firmowa nad jeziorem, przy grillu i ognisku, na którą zjechaliśmy się ze wszystkich stron Polski, niektórzy z bardzo znacznym stopniem niepełnosprawności, poruszający się na wózkach, o kulach, z białymi laskami niewidomego uświadomiła mi, jak wielką rzecz robi Efektum. Widzieć wokół siebie same uśmiechnięte, radosne twarze – bezcenne.

    Władysław Edelman, pracownik Efektum, 2017 r.

    TOP